info@ivmo.nl

Nima B2 Digital Marketing

B2 Digital Marketing

 

 

NIMA-B Digital Marketing

 

Bij de specialisatie Digital Marketing leert u uw bedrijfsstrategie of een specifiek probleemstelling op het gebied van digitale marketing te beoordelen en uit te werken in een operationeel marketingplan gericht op de digitale media. Centraal hierin staat de wijze waarop digitale marketing een rol speelt in het productontwikkelings- en productrealisatie-proces.

 

 

Nadat u eerst al in het algemene deel NIMA B1 Marketingmanager de nodige praktijk aan de theorie heeft gekoppeld, gaat u bij het specialisatie deel B2 Digital marketing aan de gang met de praktijkopdracht gericht op de online activiteiten van uw bedrijf. Op sommige momenten komt er een verdieping van de lesstof of nieuwe lesstof op ander momenten juist weer de praktische toepassing ervan.

 

 

U wordt tijdens de lessen begeleid in het schrijven en presenteren van uw praktijkopdracht Digital Marketing. Dit plan voldoet aan de eisen van NIMA.

 

Onderwerpen die tijdens de les onder andere aan bod komen:

 

 

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

 

Deze specialisatie is in ontwikkeling en wordt vanaf januari 2017 pas aangeboden.

 

NIMA geeft aan dat het NIMA-B2 examen Digital Marketing bestaat uit:

Een plan over een relevant Digital Marketingonderwerp. Hierbij staat het u vrij om een plan te schrijven met betrekking tot de Digital Marketingstrategie van de organisatie, of te kiezen voor de behandeling van een specifieke probleemstelling in een deelgebied van Digital Marketing. Dit plan wordt gepresenteerd en verdedigd tijdens een mondeling examenmoment

 

 

email

 

 

Wilt u meer informatie?  Stuurt u dan een e-mail naar info@ivmo.nl